pro pana Minarika
Terezka N.
Dobry den,chtela bych vam podekovat za odpoved.Nikdy me nenapadlo ze je to az tak hrozny a nektery problemy ostatnich jsou opravdu zastrasujici.Dnes jsem si nedala do zily jak jsem planovala..vlastne jsem si nedala vubec.Muj kluk byl nastvanej ze jsem si to rozmyslela a byl fakt neprijemnej,coz nechapu,je to preci moje vec,ne?Tak mi nedal ani na caru a rekl at prijdu az se prestanu chovat jak mala holka.Je mi z toho do breku,miluju ho,ale jeho chovani me trochu desi...

Odpověděl: Jakub Minařík
Myslím, že jste to vyřešila dobře. Blahopřeju. :-) Víte, tak mě napadá, že to co se stalo možná říká něco o tom, jaký člověk je. Já si myslím, že k lásce patří alespoň trocha respektu. Bejt nepříjemnej proto, že se moje partnerka rozhodla, že se mnou nebude brát pervitin, se mi také zdá ne úplně v pořádku. V tom s vámi úplně souhlasím. Taky mě napadá, že možná motivy mohou být jiné, než to, že vás miluje. S člověkem, kterého naučím brát drogy totiž mohu velmi dobře manipulovat. A to váš přítel po 3 letech braní musí dobře vědět. Drogama se dá vůbec velmi dobře manipulovat, protože je to téma, které má spoustu tajemných zákoutí, do kterých člověk, který to dobře nezná, moc nemůže. Tak se ptám, co v tom vlastně vězí. Zvažte to. Držím vám palce. :-) P.s. Znám celkem dost párů, které spolu brali drogy. Většina z nich skončila dost špatně, pokud se včas nerozešli.