substituce
Hvězdička
No ale to by se pak m ohlo řešit na tý sociálce a nemělo by to nákej dopad?že jako nejsem kompetentní a tak podobně? Ale to je vlastně skoro jako náká léčba ne?

Odpověděl: Tomáš Harant
Dobrý den, pořád tak nějak pracuji s informací, že berete opiáty... Je to ale opravdu tak? Protože jestli ne, další psaní o substituci by bylo zbytečné. O co tedy jde. Někdo z lékařů Vám začne vydávat jiný opiát - subutex, někdy metadon. Pro každého je něco jiného. Obojí se podává ústy, žíly se tedy mohou odpočinout. Obě látky mají docela dlouhou účinnost, takže odpadnou starosti s absťáky, sháněním... A Vám může zbýt více energie a času na Honzu, domácnost, práci... A sociálky se to vůbec netýká. Co vy na to? Pokud Vám jde o to udržet se v "normálu"... Hezký den Tomáš