pro dr. minaříka(dulezite)
beruš_ka
ahoj,mam maly problem,uz pres pul roku beru pervitin priblizne kazdy tyden az 14dnu do sebe postupne dostanu pul gramu.uz je to neco pres 14dnu co sem nemela.zadne problemy do te doby nebyli,ale az po tech 14dnech sem mela venku stihy ze me nekdo sleduje,vsichni se na me divali(proste sem nebyla v normalu)pak 2hy den to same....dalsi den me rano zacalo bolet bricho krecema sem nemohla dojit do skoly,to me pronasledovalo 2dny,rano sem si vzala endiaron a do odpoledne dobry ale pak zas bolesti.myslela sem ze to je strevni chripka ale dneska ve skole v hodine sem byla mimo a nevnimala okoli,pak sem zjistila ze mam i napsany zapis ale nic si z hodiny nepamatuju.problemy s brichem mam stale.co se se mnou deje???asi si to nedokazu priznat ale sem na pervitinu zavisla?kdyz je mi 15 muze to mit vliv na fyzicky vyvin???

Odpověděl: Jakub Minařík
Doporučoval bych vám abstinovat a nepokoušet osud. Pokud se vám objevují stíhy, bylo by asi moudré se pervitinu docela vystříhat. To co popisujete - jako že jste mimo, sice si ve škole uděláte poznámky, ale vlastně vůbec nevíte že jste tam byla a co se dělo - to se stává. Dokonce i když neberete. Když je člověk v nepohodě, tak se někdy objevují takovéhle stavy, které vás určitě vystraší, ale nemusí být nebezpečné. Drogy mají samozřejmě vliv na tělesný vývin, mohou ho zpomalit a způsobit problémy. Tělo má ale celkem hodně adaptačních mechanismů. Začněte abstinovat a ono se to srovná. Daleko horší jsou poškození duševního vývoje, ale i to se srovná, pokud začněte abstinovat.