Děti a toulen
Pejrakk
Dobrý den. Potřeboval bych najít nějaký kontakt,kam bych mohl zajít s dětma. Dvykrát jsem je nachytal jak byli čichali toulen a nechci čekat na to,ažto bude potřetí. Bydlím v okolí Františkových Lázní. Pokoušel jse se zavolat do Karlových Varů a nebyl jsem spokojen s jejich radou a pomocí. Tak prosím o nějaký jiný kontakt. Předem moc děkuji za pomoc a radu. Pejrakk

Odpověděl: Jana Justinová
Dobrý den, myslím, že je to určitě dobrý nápad, obrátit se někam osobně. Pokud selhala snaha domluvit se, či zákazy, je tohle další možnost, aby - jak píšete - nebylo pak pozdě. Nevím přesně, koho jste kontaktoval v Karlových lázních, ale našla jsem ještě nějaké kontakty v Chebu, tak snad tam budete spokojenější. Můžete zkusit buď kontaktní centrum Kotec, které sídlí na Kostelním náměstí 15, 350 01, Cheb, nebo možná ještě lépe Prev-centrum (centrum prevence drogových závislostí) v Kamenné 5, 350 02, Cheb, tel: 354 424 176. Pokud by to zase nevyšlo, napište a podíváme se ještě jednou.