Ashi
po nekolikalete zavislosti na pervitinu abstinuji a docela to de a vcera sem dokonce odmitla spoustu pika ktery bych jeste mela zadaco a cisty.znamena to ze uz sem z toho venku?

Odpověděl: Bára Orlíková
Je skvele, ze se vam dari abstinovat - to, ze jste odmitla pervitin (dokonce prestoze by byl kvalitni a zadarmo) znamena, ze jste se v tu chvili uspesne vyhnula relapsu. Ale neznamena to, ze jste z toho uplne venku. Drogu muzete s velkymi gesty odmitnout po tydnu abstinence a za dalsich ctrnact dni v tom muzete jet znovu - a nebo nemusite. Nebo ji muzete odmitnout po roce abstinence a ani vam to uz neprijde. To, zda uz jste v tomhle stabilni, zalezi na tom, jak dlouho abstinujete, jestli jste po lecbe nebo zda jste s drogami prestala sama a jaky je vas nynejsi zivotni styl a taky to zavisi na okolnostech, za jakych treba k nabidnuti drogy dojde. Jednou vam to muze prijit snadny a muze nastat zanedlouho situace, kdy budete bojovat s chuti si znovu dat a nebudete na tom psychicky nejlip a kdyz vam v tu chvili nekdo drogu nabidne, muze to byt o dost slozitejsi a nebo to odmitnuti nemusi vyjit. Je vzdycky lepsi, kdyz se clovek, ktery chce abstinovat, pokud mozno situacim, kdy by mu mohl nekdo drogy nabizet, uplne vyhyba... Kdyz byste si chtela o tom popovidat, zas napiste. Nemam o vas temer zadne informace, tak nemuzu napsat nic moc konkretniho. Zatim preji hodne stesti v dalsi abstinenci a davejte na sebe pozor.