stíha2
Martina
..je to víc, když jsem unavená. Nejsem vůbec agresivní nebo nějaké výkyvy nálad, jen ty hlasy, sem tam, dřív to bylo pomalu každý den, před 4mi lety, pak 2-3x za týden, dneska je to tak 1x za měsíc nebo podle únavy.Jen se hodně moc bojím tmy a bojím se být sama doma.

Odpověděl: Bára Orlíková
Z vaseho predchoziho dotazu mi to vyznelo jako ze je situace takova, ze se vam to deje bezne a casto. Nicmene stejne bych problem nepodcenovala. Mozna, ze je to spis o tom, ze se necitite celkove dobre a jste casto unavena, kdyz musite sama zvladat praci, kde asi travite hodne casu a peci o syna, pak vylezaji na povrch ruzne obavy, uzkosti a strachy, ktere vam nejspis ted cini potize. Napada me, jestli by nebylo moznym resenim se obratit na nejakeho psychoterapeuta, ktery by vam pomohl se v situaci zorientovat - pomohlo by vam to si uvedomit, z ceho vase potize plynou a co by se dalo delat, abyste se jich byla schopna zbavit nebo aby se prinejmensim zmirnily, a ziskala byste nejakou podporu, ktera vam ted zrejme chybi. Kdyz mi napisete odkud jste, mohla bych vam nejakou kolegyni nebo kolegu doporucit. Myslim, ze je rozhodne lepsi udelat takovy krok, kdy zajdete za nekym z profesionalu nez se tim dal bezvysledne trapit. Zatim preji hodne stesti a napiste.