Toulen
Pejrakk
Přistihl jsem několikrát své dvě patnáctileté děti,jak čichají Toulen. Poraďte prosím,co mám dělat,kam se mám obrátit. Ačkoliv mi slíbili,že se to již nebude opakovat,mám obavy,že svůj slib nedodrží. Děkuji za pomoc a pochopení.

Odpověděl: Jana Justinová
Dobrý den, Váš dotaz a popis situace je hodně stručný.Asi by bylo opravdu dobré se někam obrátit osobně. Jestliže se Vám daří s dětmi o tom komunikovat, dalo by se toho využít a dojít se někam poradit společně. Asi by měly padnout jasné podmínky, co se stane, když svůj slib nedodrží a tak. To bývá často jednodušší v přítomnosti třetí osoby, která se v problému orientuje a je relativně nestranná. Nenapsal jste kde zhruba by se ta pomoc měla nacházet, ze kterého jste regionu. Buď tedy napište a já Vám pošlu nějaké kontakty nebo zavolejte na naši poradenskou linku do K-centra na tel. 283 872 186. Určitě najdeme pro Vás nějaký vhodný kontakt, kde by Vám poradili, jak se v takové nesnadné situaci zachovat.