detox
Beno
čtvrtek,pátek, sobota, neděle už je nasklonku.abstinuju. dneska je to trochu lepší. mám z toho dobrej pocit. zatim čtyři dny. ted už to snad zvládnu.příští tejden to zas budu zkoušet se dovolat,bojimse zůstat v tom sám,pžřece jen nejsem takovej Rambo.

Odpověděl: Jakub Minařík
Omlouvám se, mám v práci trochu problémy s telefonem. Tuhle zčistajasna chcípnul, správce objednal opravu, ale ta už je několik dnů v "řízení" a podle toho, jak dlouho to trvá, tak opravář jede zřejmě zřejmě alespoň z Afriky. Takže jsem kolegyni, co sídlí o patro níže nakázal, ať dá všem číslo na vrátnici, ať je přepojí. Tak možná, až tam zavolá těch 100 lidí denně ... Na druhé straně, 4 dny není tak málo. Máte za sebou to nejhorší, je dobré ověřit si co zvládnete a nebo nezvládnete. Zvládnout nejtěžší část odvykacího stavu jste zvládnul, to je dobrá zpráva. Tak mě taky tak ještě napadlo, že možná, než se vám povede se se mnou zkontaktovat tak by stálo za to se pokusit o něco jiného. Třeba o kontakt někde, kam bych vás stejně možná dříve nebo později poslal, protože po 10 letech braní bude asi potřeba víc lidí než jenom moje maličkost. A když se se mnou je teď těžké spojit, možná by stálo za to vzít to z jiného konce. Tak možná zkuste si zavolat do DS SANANIM, Janovského 26, Praha 7, tel. 220 803 130. Můžou vám v téhle fázi možná celkem účině pomoci radou, mohou vám nabídnout ambulantní stacionární léčbu, pošlou vás k Dr. Řehákovi aby vás vyšetřil jestli nemáte žloutenku, kam bych vás ostatně poslal i já, tak proč teho zatím nevyužít. Rozhodně je to pomoc, kterou byste asi teď potřeboval. A koneckonců budou vědět, jak se se mnou spojit, kdyby to bylo nezbytné. Co vy na to? :-)