stíha?
Martina
DD,před 4mi lety jsem brala půl roku pervitin.od té doby nikdy už nic, ani žádnou jinou drogu.Ale mám ten problém,že dost často slyším hlasy, že mne někdo volá, ale nikdo tady není, vidím stíny a bojím se být sama doma.Bojím se, že mne někdo přepadne a většinou nechodím do tmy, protože se bojím, že tam někdo je.je to sice lepší než dřív, ale je to stále. Několikrát jsem řekla mému synovi, ať tak nekřičí, řekl mi, že byl celou dobu zticha.Je to velmi nepříjemný.Raději chodím do práce a snažím se hodně pracovat, alkohol nepiji skoro žádný. Přestane to někdy? Bojím se, abych neudělala nějakou hloupost nebo aby si toho nevšimli ostatní( manžela nemám, jsem doma jen se synem)O tom, že jsem brala p. nikdo z mých blízkých neví a přestala jsem úplně sama, kvůli mně a synovi.M.

Odpověděl: Bára Orlíková
Pokud vase potize trvaji jiz po nekolik let od te doby, co jste prestala brat pervitin, tak se obavam, ze neni pravdepodobne, ze by samy od sebe zmizely. Neznam zadne dalsi podrobnosti o vasi drogove minulosti, vasem zdravotnim stavu ani o tom, za jakych okolnosti prichazi vami uvadene potize nejcasteji. Ovsem mam pocit, ze by se mohlo vyjasnit mnoho veci, kdybyste se odhodlala navstivit nekoho z odborniku. Myslim, ze za takove situace by to bylo nanejvys vhodne, vzhledem k tomu, ze tezko rict, jak se to s timhle vasim problemem bude vyvijet. Kdyz mi napisete odkud jste, mohla bych vam doporucit nekoho z kolegu psychiatru, na koho byste se mohla obratit. Prvni krok jste jiz udelala, kdyz jste napsala sem, tak by byla skoda nabizenou pomoc nevyuzit i dal. Zatim drzim palce a napiste, v jakem regionu bydlite, abych vam mohla dat nejake konkretni kontakty.