chci po moct
kristína
píchám si heroin, máma to neví,asi mám závislost protože to trvá od června,tak sem se začla bát. začala mi škola ale já tam nechoedim protože schánim peníze byla sem tam jen dvakrát, eště+ že máma newtihla třídní shcůzky. strašně se bojim že sto provalí.bojim se . včera sem si přeřžízla žílu na ruce ale dál sem nemohla protože to bolelo. když si dám heroi tak to nebolí. už ale nemůžu. život je hroznej kristina

Odpověděl: Bára Orlíková
Mozna by nebylo od veci zajit se nekam poradit nez vsechno hned zahazovat (btw s tou rukou mozna taky lepe zajit k doktorovi nez to lecit heroinem). Vzdycky nejake reseni existuje a nic se neji tak horke, jak se uvari. Podle toho, co pisete mam pocit, ze neni daleko od toho, kdy se vsechno provali, to mate pravdu - ovsem obavam se, ze ted to nezachranite - dva mesice neomluvene absence ve skole uz asi nesmazete. Takze nezbyva nez varianta pokusit se to probrat s nekym z odborniku a vymyslet nejschudnejsi reseni, jak se poprat s uzivanim drog, jak to rict rodicum (protoze to asi bude uz nezbytne, stejne by se prislo na ten prusvih ve skole, tak bude lepsi, kdyz se to dozvi od vas) a jak zajistit, aby vas pokud mozno ze skoly nevyhodili. a cim driv s tim zacnete neco delat, tim lip. Kdyz mi napisete odkud jste, tak vam muzu poskytnout konkretni kontakty na kolegy, na ktere byste se mohla obratit. Zatim drzim palce a nevzdavejte to.