Prestala jsem varit Pernik vlastorucne jsem se vratila zpet do vychovneho ustavu ale nemuzu najit ten pravy smysl zivota priblizne rok jsem byla na uteku poradite mi
Lucky

Odpověděl: Bára Orlíková
Nejsem si jista, zda tahle internetova poradna zrovna nejlepsi prostredi pro rozhovor ohledne smyslu zivota. Ani nevim, co presne resite - ze jste prestala brat drogy a ted nevite, co se zivotem? Nebo ze jste se vratila do vychovneho ustavu a zivot tam vas netesi a nevite co s nim? Ze byste nejradeji zas utekla? Nevim, jestli zrovna ve vasem zarizeni je nekdo z pracovniku- vychovatelu, psychologu, komu byste mohla duverovat natolik, ze byste s nim o tehle vecech mohla mluvit. Myslim, ze na tohle tema je asi osobni rozhovor nejlepsi. Mozna me jen k tomu napada, jestli by vam nepomohlo si udelat nejaky realny plan toho, co byste chtela v dalsim tydnu, mesici, roce dosahnout - a pak se snazit to naplnit, uvidite, ze jakmile se vam bude darit aspon cast z toho, tak ze vam bude lip. Jo, a mohla by se Vam libit knizka Paolo Coelho: Alchymista - to je taky o hledani smyslu a hezky se to cte. :) kdyztak zas napiste.