jak prestat si brat pervitin
m.arihuana
ja chcu prestat brat pervitin kazdy den si varim a strilamsi aj kamos ale ja chcu kvuli rodicum a skoli ale kamos uz je fakt nadne aj ja

Odpověděl: Bára Orlíková
Rozhodnuti prestat brat chvalim. No, ale dle vaseho popisu mam pocit, ze to asi neni tak, ze byste mohl/a zvladnout sam/a. Pokud vyhledate nejakou odbornou pomoc, mohlo by vam to pomoci si uajsnit, jak na tom jste a co se s tim da delat a jak postupovat. Kdyz mi napisete odkud jste, tak vam mohu poskytnout nejake konkretni kontakty na zarizeni nebo kolegy, kam byste se ve vasem regionu mohl/a osobne obratit. Takhle pres internet nemame sanci vas problem nejak uspokojive vyresit. Zatim preji hodne stesti.