davkovani
deratizer
zdravim myslite ze poznam na pervitinu jestli si jeste muzu dat dalsi lajnu nebo ne?? ted si davam extra ciste matro a obcas mam po 3 lajne velmi ale velmi zvlastni stavy pri najezdech takovy navaly do celeho tela . a jeste bych se chtel optat jestli a kolik si muzu dat alkoholu kdyz si dam tak 2 lajny dekuji za odpoved

Odpověděl: Pavel Kubů
Domnivam se, ze spolehlive poznate jen to, kdy uz jste si dalsi lainu dat nemel. To, ze telo uz dale nezvlada stimulaci vyvolanou pervitinem a jeho toxicitu na telesne organy, se bude projevovat jen neprimo (napr prave ruznymi navaly, stridanim horka a zimy, ci zaskuby nekterych svalu), nikdy se vsak nerozsviti zadna cervena kontrolka predem. Kdyz uz se rozsviti v podobe bolesti na srdci, silne nevolnosti, zvraceni, nezvladatelne uzkosti hranicici s paranoiditou, toxicke psychozy ci docasne ztraty schopnosti pohybu, budete uz pouze vedet, ze tentokrat jste to prehnal. Kombinace jakychkoliv drog je vzdy velmi nevyzpytatelna. Alkohol stejne jako pervitin je velmi toxicka latka, ktera je schopna cloveka i otravit. To ze behem intoxikace pervitinem vypijete vic alkoholu nez obvykle a pritom se citite mene opily nez obvykle, je dano stimulacnim ucinkem perevitinu, ale jatra, mozek, ledviny a srdce si pozitym mnozstvim alkoholu nicite stejne jako byste nebyl intoxikovan pervitinem, pardon nicite si je o to vic cim vice pervitinu do teto smesi pridate...