testy marihuany
petros
uchazim se o pracovni misto a budou testovet mou moc na marihuanu.Posledniho jointa sem mel v utery 5.10.04 testy budou v pondeli 18.10.04 to je zhruba 13 dni.otazka-da se po 14 dnech v moci droga rozpoznat?testy budou hl. na marihuanu dekuji

Odpověděl: Bára Orlíková
Zalezi na tom, jak intenzivne jste predtim marihuanu uzival - pokud jen prilezitostne, tak by se do 14 dnu mely testy negativizovat. Pokud jste predtim kouril travu denne po nejake delsi obdobi, je mozne, ze testy THC zachyti i po dobu delsi nez 14 dni. No, vzhledem k tomu, ze pokud vam pri nastupu do zamestnani delaji takove testy, tak je mozne, ze kdyz nastoupite, tak by vam je mohli udelat i nekdy namatkove - takze bude mozna lepsi se dalsimu uzivani marihuany vyhnout, abyste pak neprisel o praci.