jen jednou za měsíc!
Rudík
Zdravím vás, měl bych malý dotázek.Asi od června minulého roku kdy jsem poprvé spolkl extázi ji beru pravidelně v měsíčním intervalu 3 tablety za noc na akci.Počínaje květnem TOHOTO roku jsem začal ve stejném inter. zkoušet pedro,opět tři čáry za noc,jednou za měsíc. Chci se vás proto zeptat,jestli mi to opravdu tak moc ničí život jak o tom mluvíte. Jinak tox. psychozu mám pokaždé,no, kdo ne? Je mi 21 mohutnější postavy.Předem děkuji za zveřejnění odpovědi na těchto stránkách.

Odpověděl: Jakub Minařík
Předem, fakt nemáte zač. :-) Já nevím, jak moc vám to ničí život. To budete vědět asi nejlépe vy. Já osobně bych varoval jednak před tím, že si místo ext koupíte v dobré víře něco jiného. Třeba po PMA a nebo po DOB klidně umřete, dřív než se nadějete. Pak taky před rozvojem závislosti. Snadno se to vymkne. Přinejmenším si pište do kalendáře jak často si dáváte a kolik. Pokud se začne frekvence zvyšovat, měl byste uvažovat o tom, jestli toho nenechat. Závislost je potvora a život umí zničit líp, než cokoliv jiného. No a když umřete, tak je to taky jasný. :-)