Hráč
Bobina
Mám problém se svým přítelem. Už přes 2 roky žijeme spolu, ale jak na tom vlastně je, jsem se dozvěděla až nedávno. Nevím, co s ním mám dělat. Už několikrát prohrál svou výplatu, je mu úplně jedno, že máme několik účtů, které se musí platit. V tu chvíli to leží všechno na mě a já mám pouze průměrný plat na to, abych živila oba. Určitě mi ani neříká pokaždé, když někde něco vyhraje či prohraje, ale nechtěla jsem být za "stíhačku",abych ho vyslýchala a tak. Prý hraje už od 18ti, ale i to jsem se dozvěděla teprve před časem. Když jsem se ptala, v čem ty peníze nechává, dřív mi to ani neodpověděl, že prý je hravý a že to je různé. Až včera, kdy prohrál opět celou výplatu, mi řekl, že v kasinu. Mám ho ráda, ale obávám se, že se nedokáže změnit. Taky nám už je 30, plánovat svatbu natož rodinu asi nemohu. Dá se s tím něco dělat? Myslela jsem, aby posílal celou výplatu na můj účet, aby k nim neměl přístup.

Odpověděl: Veronika Třasáková
Dobrý den, drogová poradna není sice specializovaná na problémy s gamblerstvím, ale můžu Vás odkázat na internetovou adresu : http://mednet.medicina.cz/pacienti/zavislosti/hry/default.htm., kde se na gamblerství přímo specializují. V textech, které jsou tam vyvěšené, najdete i informace pro manželky a partnerky hráčů - krom jiného v nich doporučují i to, co zmiňujete v poslední větě vašeho dotazu - aby partner neměl k dispozici peníze a neohrožoval svým problémem i vás a chod domácnosti. Je to ale jen jeden z kroků - pravděpodobně bude problém nutné řešit komplexněji než jen omezením přístupu k penězům. Přeji hodně štěstí.