du do toho
Beno
už sem se zkoušel dovolat,ale marně, teda na to vaše číslo. nějak jsem měl na vás smůlu. Zkoušel jsem vysadit, ale bylo mi tedy dost blbě / asi to nemá cenu, zvládl jsem jeden den, sice míám zkušenost, ale nějak sem rok od roku slabší/ beru dva dramy čtyřista za dvacetčtyři hodin, po dvaceti hod jsem si střeli l a skosilo mě to, že sem myslel, že je po mně, trochu se bojim, ted jsemuž zase vyladěnej, ale du do toho jen nevim jak bych měl začít

Odpověděl: Jakub Minařík
No, musíte to zkoušet. A být trpělivý. Mám teď trochu frmol, protože zatímco vy jste pařil ve slumech, tak já si léčil zlomenou nohu, takže jsem se vrátil do práce téměř po 6 měsících a je toho hodně. Takže to zkoušejte. Jinak pokud vysazujete, tak je pravidlo, že vám klesá tolerance, tzn. že pokud se odabstinujete i jen částečně, tak se vám může stát, že se dávkou, na kterou jste by před časem zvyklý předávkujete. A to i definitivně. Takže buďte opatrný. Bylo by pitomé umřít ve chvíli, kdy jste se rozhodl něco s tím udělat. Heroin má poměrně malou terapeutickou šíře, což znamená, že od dávky kterou berete je ke smrtelné jen krůček. A pokud byste koupil dobrou kvalitu heroinu, tak jste mrtvý hned. V roce 1998 se skokem zlepšila kvalita heroinu a doplatilo na tom dost lidí. A to i z těch nejzkušenejších. :-(