Poděkování pro Jakuba
ZOLY
Ahoj Kubo !!!! Tak jsem zase tady.Mám radostnou novinu/tedy pro mě je to věc ze které mám radost,ikdyž minimální oproti tomu co by měli následovat / dneska jsem se konečně dokopala na motivačku !!!! Sice jsem přišla trochu pozdě,ale omluva to snad napravila.Slečna /jméno nevím / co teď skupinu vede je simpatická / jako ostatně skoro všichni z týmu / tak jsem se docela rozpovídala.Teď už by neměl být pro mě takový problém tam pravidelně docházet,ale znáš to .....Ten první krok byl a vždy je nejtěšší,tedy alespoň pro mě.Docela mám už konečně i jasnou představu jak pokračovat do budoucna,tak snad mi to vyjde.Už by bylo docela na čase začít žít ! Ta moje vyhlídka je sice na několik let dopředu,ale myslím že docela reálná.Chci docházet v první řadě pravidelně na motivačku / asi nepřestanu hned brát ,ale budu tam zbírat sílu k tomu to zvládat jako tenkrát /pak bych nastoupila do Denního stacionáře a v průběhu tech 3 měsíců si vyřizovala komunitu.Přemýšlela jsem o Bílé vodě ! Nebo bys mi doporučil jinou ? Přeci jen mě znáš ! No a pak dolečovák a hurá živote !!! Hezky naplánovaný co ? Jen aby byla síla do toho boje,moc mi jí po tech 10 letech nezůstalo,ale snad načerpám nějakou novou.Hrozně moc po tom dnešku chci ! Dokonce jsem si dneska dala o více jak polovinu méně než normálně.Drž mi palečky a já se zase určitě ozvu !!! Málem bych zapoměla..../ to jsem sobec /chtěla jsem TI HROZNĚ MOOOC PODĚKOVAT !! protože nebýt toho prvotního kontaktu s Tebou,tak jsem se tam nedostala nikdy.Nechtěla jsem jen aby jsis myslel že jsem už úplná troska,chci Ti dokázat a to i sobě že i abstinence mi sluší.Slogan z Bohnic !!!Promiň mám vážně po dlouhé době z něčeho radost.Měj se krásně a ještě jednou DÍKY ! Zoly

Odpověděl: Jakub Minařík
Ta slečna se myslím bude jmenovat Sylvie. A je skvělé, že jsi tam došla. Co se týče nejvhodnější komunity, tak to prober na motivačve, ale doporučoval bych zvážit i některou z těch našich. Jsou na výběr 2, obě jsou v Jižních Čechách, obě jsou na moc hezkých místech: - Karlov, kratší, do + - 24 let, léčí se tam i matky s dětmi - Němčice, je delší, léčí se tam spíše lidi s dlouhou drogovou karierou Myslím, že by se pro tebe hodila kterákoliv z nich. Na motivačce ti určitě poradí. Výhoda by určitě byla, že se kolem nich pohybují lidi, kteří pracovali na různých místech Sananimu, takže by se možná snáze předaly informace. Není to úplně nezbytné, ale myslím, že se to může trochu hodit. Uvidíš. Jinak nemáš zač a blahopřeju k prvnímu kroku. A napiš, jak to pokračuje. Palce samozřejmě držím. :-)