pervitin
monkeyshit
Nevim co mam delat moje holka mi dneska rekla ze za posledni 3 tydny měla 4xpervitin ,rekla ze naposled ji to udelalo moc spatne a ze uz si to nikdy nevezme a at to nikomu nerikam.nevim co dal jak ji pomoct,jestli ji verit,jak poznat jestli to jeste bere.....ja mam strach

Odpověděl: Jakub Minařík
No, pokud to byla její první zkušenost, bylo by asi na místě jí pomoci, aby se dala dohromady a promluvit si s ní o tom. To že si nikdy nevezme, bylo samozřejmě řečeno ve stavu, kdy jí nebylo dobře, to se dušuje každý. To ale neznamená, že pro příště si pervitin vezme. Spíše se tomu bude vyhýbat. Ohledně pomoci bych se jí na vašem místě zeptal, zda nějakou potřebuje, pokud jí odmítne, tak si s tím nedělejte starost. P.s. Závislost nevzniká po jednorázové aplikaci, člověk musí nějakou dobu brát. Tohle je jen zkušenost. :-) Teda, pevně doufám, že vaší dívce není 13. Kdybyste něco potřeboval, napište.