díky za odpověd
Tekk
dobrý den chtěl bych se zeptat - když nemám čistou jehlu a proplachnu ji vařící vodou zničí se možné nemoci a ještě kde se dělají testy na tbc a jiné v m boleslavy je to anonymní a kolik to stojí

Odpověděl: Jakub Minařík
Propláchnutí vařící vodou všechny choroboplodné zárodky nezničíte, ale rozhodně riziko infekce velmi výrazně snížíte. Ideální je nádobíčko bezprostředně po aplikaci vypláchnou studenou vodou a pak převařit. Většina jehel to vydrží. Proplach horkou vodou z vodovodní sítě nestačí, ale také je to celkem dobré.Určitě lepší něž nic. Je pro vaší představu, v nemocnicích se sterilizuje v autoklávech, kde teplota velmi výrazně přesahuje bod varu vody a za vysokého tlaku. Nebo ionozujícím zářením. Můžete také použít nějakou dezinfekci. Jestli se mdělají někde testy na TBC anonymně, nevím. Dost bych o tom pochyboval. Navíc, pokud je takovéý test pozitivní naloží vás do sanity a převezou do nemocnice. Bez řečí. Pokud byste utekla, je to trestné. Le ale lépe na testy vyrazit, pokud máte podezření. TBC je dost blbé onemocnění, lépe je se léčit včas, než umřít na to že vám TBC nahlodá nějakou cévu a vy zen¨mřete na chrlení krve, nebo něco podobného. Tetsy vám udělají na plicním odd.