Pat
jen dík za radu s nohou sem měl prej namále dva dny sem tam pobil comám dělat propříště aby se to znova nestalo prtože to byla dost blbá situace dík

Odpověděl: Jakub Minařík
Spolehlivě tak, že přestanete brát drogy, nebo je alespoň přestanete brát injekčně. Pokud to není realistické, alespoň důsledně dodržujte pravidla pro bezpečnou aplikaci tj. 1. sterilní injekční náčiní 2. k přípravě drogy použijte aqua pro injekctione 3. dezinfikujte místo vpichu před aplikací alkoholovým tamponem, jodem, nebo septonexem 4. po aplikaci místo vpichu pevně stlačte tamponem 5. neaplikujte si do nohou a proti proudu krve ... Ty tří tečky naznačují, že je toho mnohem víc. Optimální by bylo se o tom poradit v kontaktním centru, nebo s terénním pracovníkem. Existují dokonce příručky, které radí, jak si správně injekčně aplikovat. Kdyby to byl nějaký problém, ještě napište.