MUDr.Jakub Minařík
Petra
Pane doktore mockrát děkuji za odpověď. Poradnu jsme samozřejmě už využili několikrát,byla jsem dokonce i na pohovoru s psychologem /toho už centra z fin.důvodů zrušila/.Mně sice pohovor pomohl,ale dcera,která by ho potřebovala daleko víc,se na schůzku nedostavila.Jsme z K.Varů. Bylo by možné zde najít nějakého odborníka,za kterým by mohla dcera zatím třeba jen docházet? Samozřejmě nevím zda by tam vůbec šla. Z tou trestnou činností máte také pravdu,jen pořád nechci věřit tomu,že moje "holčička" je také kriminálník. Je těžké se s tím vyrovat.

Odpověděl: Jakub Minařík
V Karlových Varech bohužel nikoho neznám. Můžete se podívat buď do složky kontakty nebo zavolat protidrogovému kordinátorovi, mohl by vám poradit. Pro léčbu bych doporučoval Psychiatrickou kliniku FN v Plzni, oddělení vede Dr. Kudrle, léčba je relativně krátjká detox + - 3 týdny, léčba dalších 6, ale je možné na ní navázat, kdyby bylo třeba. Ohledně té kriminální kariery, je možná těžké to přijmout, ale na druhé straně, je to něco, co se děje i mezi lidmi, kteří drogy neberou. je to prostě něco, co se děje. :-)