máma
panáček
ahoj tomáši tak sem se ptal a dosvěděl se že to má od doktora když jí bolej záda ale ted zase a jehlu nechala vedle sebe uklidil sem to kdyby přišla teta asi bych jí to nevysvětlil mám spíš starosti s tetou to je mámy sestra ale nosí jídlo na víkend . Honza

Odpověděl: Tomáš Harant
Ahoj Honzo, tímto Ti odpovídám na oba dotazy najednou a vše samozřejmě vyvěšuji skrytě, tak, aby to bez znalosti kódu nikdo nemohl vidět. Nemusíš mít strach. Jsem rád, že jsi to nedusil v sobě a s mámou si popovídal. A vůbec si nemyslím, že by jsi něco myslel zle anebo něco pokazil. Prostě jsi měl strach - o sebe, o mámu... To je úplně normální. Je fajn, že se to vysvětlilo a jsi teď klidnější. Tak přeju, ať všechno klape jak má. Měj se krásně. Tomáš