jo chci
Leonka
už abych tam byla to předtim je nejhorší já se strašně bojim vlastně to chci ale nevim co jim tam budu říkat a jak to bude se mnou dál nechci dělat už nic špatnýho vlastně by mineva když by ě zavřeli protože si to zasloužim už ty podvody nevydržim

Odpověděl: Jakub Minařík
Myslím, že se zbytečně sebemrskáte. A taky bych řekl, že spíše je důležité, co se bude dít v budoucnu. Všem, včetně sebe, bude jistě prospěšnější, když přestanete brát drogy, krást, ... a začnete fungovat jako mnoho jiných lidí v lidském společenství. Pokud se rozhodnete i někomu pomoci, vaše hříchy tím budou jistě odčiněny. Pokud se necháte zavřít, tak nikomu moc nepomůžete. Stát bude muset investovat do vašeho stíhání a uvěznění peníze, které by mohl vynaložit třeba na pomoc mentálně postiženým. Vy se pak budete muset stejně léčit, ... Takže doporučuji vyrazit na léčbu. Napište odkud jste a já vám napíšu nějaké kontakty. :-) P.s. Případný odčinění hříchů (pokud o to moc stojíte) projednejte se svým farářem. Jako katolička to jistě zvládnete a myslím, že vymyslí něco rozumějšího než vězení. :-)