panáček
bojims e oní a nerad bych do děcáku teta nám nadává že sme povl příde domu a spí ani do práce nejde neni doma žádný jídlo a tak neprásknete mě sociálce?kdyžý sem píšu

Odpověděl: Tomáš Harant
Ahoj, to se vůbec nedivim že máš strach a už i rozumim tomu, že Tvoje dotazy jsou trošku chaotické a plné překlepů :-) Žádnej strach, dá se v tom zorientovat. Když nemáš žádnou jistotu a jsi na všechno sám (je mi líto že babička umřela) a ještě to dostáváš vyžrat od tety... Snad to nebude dlouho trvat a vše se vyřeší. Jinak z poradny strach mít nemusíš, nikoho nikam nehlásíme, všechno je navíc anonymní. Navíc jestli chceš, můžeme si i dopisovat skrytě - kromě Tebe a týmu poradny to nikdo neuvidí. Zatím se drž a dej vědět jak jsi s mámou pochodil. Tomáš