trápení
panáček
Ví to že já tovim že to dělá ,já to vždycky věděl od basbičky už když sem byl malej máma byla málo doma ale babička v létě umřela tak sem jen s mámou že sem našl jehlu neví proč bych jí to říkal nemá to cenu eště by se naštvbal že hrabu v koši je mi štrnáct ale jak mi chete pomoct?

Odpověděl: Tomáš Harant
Ahoj, doufám že Ti to tykání nijak nevadí. Opravdu máš dost zapeklitou situaci a já bohužel nemám žádnou "super" radu, která by vše hned vyřešila. Pro začátek mě ale napadá, že by jste si mohli s mámou popovídat. Jehlu si prostě viděl, víš o tom že máma brala, máš strach o ní, o sebe, nevíš na čem teď jsi... Cenu to fakt má. Zkus to a napiš jak to dopadlo. Budeme vědět víc a možná na něco dalšího přijdeme. Zatím se drž a přeji pěkný víkend Tomáš