pro MUDr.Jakuba Minaříka
A kdyz se subutex cuca, ma uplne stejny ucinky jako nitrozilne(krom toho pomalejsiho zacatku)? Predavkovani se mi nezda,brala jsem jeden cas heroin (leden-duben 2004) taky ne denne a taky kvuli zahnani chuti.Jednou jsem se herakem i predavkovala a to jsem byla v bezvedomi(u subutexu ne) a druhy den jsem myslim nezvracela,i kdyz bylo mi dost blbe..Ale takova davka subutexu mi neprijde prilis velka,mozna to ze to bylo behem 3 dnu..6mg, ale ani to mi neprijde moc.Vzdyt normalne to berou denne.. A navic proc jsem zvracela zrovna krev?To se stava pri predavk. subutexem? Ď.za odp.

Odpověděl: Jakub Minařík
No, jde o to, jestli ta krev byla fakt krev. Posledně, když jsem vyzvracenou krev viděl, tak to bylo červené víno. Samozřejmě zvracení krve by bylo spíše něco jiného než předávkování. Třeba prasklý žaludeční vřed. Takže to by ale určitě chtělo lékaře. Ohledně teho předávkování, každý opiát je trochu jiný a navíc subutex je mnohem čistší, než heroin, kterej je, dáma promine, pěkná sr... Heroinu je v něm fakt pomálu. Takže, 6 mg může být mnohem více než 0,5 kg heroinu :-) P.s. Zajděte si na to vyšetření, nebo pokud jste z Prahy, tak napište, já vás nasměruju.