Marki
Utekla jsem z domu,nedalo se to vydrzet,cely tyden jsem davala co nejvetsi davky ve snaze se zabit..ale moc malo na smrt,vzdycky jsem se probrala.......uz na to kaslu.......uz si nedam. Ted jsem ale doma,chtela jsem otci nechat dopis,takze musim rychle pryc nez se vrati od ty jeho divny zensky..maminku mi nikdy nenahradi.....nikdy.. Pritel jede na 10 nebo 14 dni s kamosema nekam na poradnou jizdu,nepojedu s nima..necham se na tu dobu zamknout v byte........bud vydrzim, nebo ne..............Jinak mi asi neni pomoci. Drzim Vam palecky at pomuzete co nejvic lidickam.Naschle Marketa

Odpověděl: Jakub Minařík
Možná by stálo za úvahu zkusit zajít za nějakým psychiatrem. Jak vás tak poslouchám, tak myslím, že byste to potřebovala. Možná by se podařilo najít nějaké koncepčnější řešení. Když je někdo smutnej, tak jako jste vy, tak někdy není snadné najít perspektivu. A pak se člověk pokouší se zabít, nebo něco podobného. A možná často stačí se zastavit, vyabstinovat se a třeba začít na nějaký čas užívat nějaké léky na depresi. Člověk pak má dojem, že vůbec nerozumí tomu, proč před nějakou dobou tak blbnul. Zvažte to. Možná by to fakt stálo za to. Ať tak a nebo tak, je prima že píšete a je prima, že s tím chcete něco udělat. To je rozhodně rozumné. Držím vám palce. P.s. Kdybyste zvážila možnost se někam obrátit a nevěděla kam, tak zkuste napsat odkud jste. Pokusím se vám někoho vhdného najít. :-)