detox
princezna
Ahoj,muj dotaz se tyka opet perniku!Chci prestat..Skoro rok a pul si picham,ma rodina ma sice tuseni ale jista si neni!Proto nechci na detox,ale chci to zvladnout sama!Problem je v tom ze nevim jak na to a proto te zadam o radu!Strasne moc dekuju a tesim se na tvou odpoved!!Princezna

Odpověděl: Jakub Minařík
U pervitinu prostě stačí přestat brát. Vzhledem k tomu, že není žádný odvykací stav, jen přijde po vysazení těžká únava, tak není problém přestat jako třeba u heroinu. Udělejte to tak: 1. Vezměte si tužku a papír a napiště si důvody proč chcete přestat. Když je to člověku jasné, přestává se snadněji. 2. Určete si datum, kdy přestatnete. Doporučuju vybrat si pátek, nebo nějaký den, abyste mohla odpočívat a tvrdit třeba, že jste nemocná. 3. Přerušte vztahy s lidma se kterýma berete. Neberte jim telefon, na ulici se jim vyhněte. 4. Pokuste si naplánovat, co budete dělat místo braní drog. Vyberte si alktivity, kde se nebudete potkávat s lidma co berou a kde se drogy nedistribuují. 5. Napište mi co jste naplánovala, já se vás pokusím nějak provázet. Držím palce. :-)