-?-
Už jsem Vám tady jednou psal z dotazem na mononukleozu a hulení: (http://www.drogovaporadna.cz/dotaz.php?id=6096&fulltext=mononukleoza).Měl bych k tomu doplňující otázku...Jak jistě víte tak právě začíná houbařská sezona :-) tak bych rád věděl jestli jsou houby tak moc toxické že bych je rači z mého občasného "jídelníčku" měl rači vynechat???díky za odpověď....

Odpověděl: Pavel Kubů
S ohledem na stav Vašich jater (o tom ví více váš ošetřující lékař) by konzumace větší dávky psilocybinu mohla vést i k jejich selhání. Nehledě na to, rekonvalescence po mononukléoze k plnému zdraví trvá individuálně velmi různě dlouho, vždy se ale jedná o dobu v řádech měsíců někdy i let. Houby umí dát jejich konzumentovi velmi nepříjemně pocítit jakýkoliv nedostatek jak psychického, tak fyzického zdraví. Takže si raději nechte zajít chuť, nechcete-li zvyšovat pravděpodobnost, že další výlet bude ten špatný...