Jak ověřím,že syn ještě bere ?
Dap
Dobrý den, marně hledám informace,jak a za jak dlouho ověřím,zda syn jěště drogu bere.Samozřejmě tvrdí,že už ne...slyšel jsem o testech z moči,ale nic konkrétního jsem zde nenašel. Přiznal se mi k experintování s marihuanou a Extází,s tím,že skončil. Rád bych ale ověřil,zda nepřešel i na něco jiného. Mohu-li Vás žádat i o info,kde by něco takového bylo dostupné,pořípadě cenová relace. Předem díky. Dap. Ivančice u Brna

Odpověděl: Jakub Minařík
Testy seženete v lékárně. Někdy se stává, že lékárna je nechce objednat, protože testy alici nejsou podle výrobců těmi, komu by měli být testy distribuovány. Pak se můžete ozvat a seženu vám kontakt na některoü distribuční firmu, aby vám testy poslali. testy vyjdou většinou mezi 50,- až 100,- korunami na jednu látku, k disposici jsou testy asi na 10 látek, které pokrývají většinu užívaných drog. Jinak testy, které takhle zakoupíte dávají jen orientační výsledek a mohou být falešně pozitivní. Jedná se o vyhledávací testy, které mají práh nastavený tak, aby zachytili všechny pozitivní výsledky i s rizikem, že mohou někoho označit jako pozitivnmího neprávem. Platí, že pokud testovaný informaci popře, tak nezbývá, než provést konfirmační vyšetření. To se dělá v laboratoři a stojí kolem 1500,- až 3500,- podle užité metodiky. Pokud vám zrovna běží hlavou, že byste test považoval za pozitivní i bez konfirmace a nebo přiznání ze syna nějak vypáčil, tak to není moc dobrý nápad. Stačí to takhle?