Iva
Proc po heroinu tolik svedi oblicej a vubec cely telo? A da se tomu nejak predejit?(Krom toho nebrat:)..neberu ho dlouho ani nijak casto,takze fyzicka zavislost zatim myslim nehrozi a az budu neco pocitovat,tak urcite prestanu...Hm,na to se taky radsi zeptam..Jak poznam,ze zacinam byt fyzicky zavisla?Je mi po tom vzdycky druhy den spatne a nekdy i pred tim nez si dam,ale myslim ze to je celkem normalni a zadny bolesti ani krece nemam.Osobne si myslim,ze pri davkach jednou za tyden az 10 dni 0,5g-nitrozilne si zavislost nevytvorim,ale kdovi,nejsem odbornik.. Nashle a dik za odpoved

Odpověděl: Jakub Minařík
To svědění patří k typické efektům a bude souviset s uvolněním histaminu. Intoxikovaní se poškrabují dokonce i v bezvědomí. Takže s tím nic neuděláte, musíte si zvyknout. A nebo nebrat, jak píšete. Závislost se rozvíjí plíživě, první příznaky tělesné závislosti vypadají jako když na člověka leze chřipka, která zmizí po aplikaci heroinu. Zkuste se podívat do stati o opiátech a o heroinu. Dočtete se tam více. P.s. Jestli berete 1x týdně heroin, tak se tělesná závislost bude opravdu rozvíjet pomalu. Totéž platí pro toleranci. Takže si dejte pozor na to co kupujete. Protože pokud by se vám dostal do ruky kvalitnější heroin, tak vás 0,5 gramu klidně zabije, neboť 0,5 gramu je pro netolerantního jedince dávka smrtelná. Umřete na útlum dechu.