žádost o radu
Marcela
Dobrý den, mám syna ve věku 17 let. Posledních cca 6 měsíců jsem zoufalá - v nekorigované míře kouří marihuanu. Veškeré prosby, aby přestal jsou zbytečné. Tvrdí, že "marihuana je jeho jediná radost". Hrozně se bojím toho, že to nezvládne a bude to stále horší a horší. Snažila jsem se mu vysvětlit, že si "úplně zničí zdraví a myšlení", sehnala jsem i publikaci o drogách, kterou jsem mu položila v pokoji - vše marné. Nevím si rady co s ním - odmítá veškerou návštěvu u jakéhokoliv psychologa.

Odpověděl: Jakub Minařík
No, doporučoval bych vám navštívit nějakou poradnu a poradit se co a jak. Můžete tam přijít klidně anonymně a zkusit najít řešení problému. Když nechce jít syn k psychologovi, běžte vy. Konec konců, vy máte teď problém. A můžete pracovat na tom, jak to udělat, aby měl problém i syn. Protože, dokud nebude mít problém, nic ho netlačí, aby přestal. Je to takhle přijetelné? Pokud mohu doporučit, zkuste se obrátit sem: DS SANANIM Janovského 26, Praha 7 telefon 220 803 130 konzultace pro rodiče jsou myslím každé úterý večer, a nebo dle telefonocké dohody. :-) Držím palce