Ako je to teda somnou (po druhé)
Psychedelict
Dobrý deň, ja vám píšem už druhý krát, lebo po odoslaní otázky, že prečo ste mi neodpovedali som zistila, že, som vám asi zle odoslala moju prvú otázku. Viete, chcela by som vedieť, ako je to so mnou po fyziologickej stránke, chápete, z nútra. Chcela by som vedieť, ako reaguje moje telo po takom mojom "klasickom večeri" a ako som na tom celkovo. Mám 16 rokov a už 3roky berem aktívne pervitín. Posledný rok aj intravenózne. Cca 3 roky fajčím trávu, ale už to v poslednej dobe obmedzujem. Kedysi som húlila tak 2-3x denne, teraz je to tak párkrát do týždňa. Denne vyfajčím tak 10 cigariet a občas pijem alkohol. Nie však moc, väčšinou len na dojazdoch. extázu si dávam maximálne tak 5x za mesiac a podobne je to aj so speedom a ghb. LSD a lysohlávky som mala asi len dva krát. Chcela by som vedieť aj ako reaguje moje telo na to, keď priemerne za jeden večer pretancujem na nejakej akcii asi 12 hodín a vypijem tak 1,5litra. Vyfajčím tak kreabku Malrboriek a dám si tak 2 alebo 1 redbull. Na také akcie chodím 5-6x do mesiaca Chcem teda vedieť, ako som skutočne na tom po fyzickešj, nie po psychickej stránke (to už bohužiaľ viem). Viem, čo je to závislosť, ale závislá som skôr na tom všetkom okolo toho. Ľudia, život, prties, a tak. Za odpoveď, pokiaľ príde, vopred ďakujem. Chcem vedieť totiž aj odborný názor. Ďakujem PSD

Odpověděl: Jakub Minařík
Vaše první odpověď je už na světě. Vzhledem k tomu, že tento doatz je + - stejný, tak si dovolím vás odkázet na ten předchozí. Je na okraj k tomu odpovídání - snažíme se samozřejmě odpovídat co nejrychleji, ale nejde to většinou okamžitě. Je jen pár lidí, kteří odpovídají, internet nenosíme u sebe, musíme někam jít, připojit se - některé dotazy neodpoví každý, někdy je potřeba něco hledat. Tazatelé jsou taky nedisciplinovaní, 3 dny se ptají jen 2 lidi, pak za jeden den se zeptá lidí 20, ... :-) Rozumíte? Prostě dotazy odpovídáme obyčejně do 24 hodin, někdy to trvá déle. :-)