Pervitin
Storm
Syn se nám přiznal , že bere pervitin. Je mu 21 let a bere ho prý již asi 4 roky .Chce přestat . Jak máme postupovat?Problémy ve škole , zhoršení prospěchu, to vše jsme připisovali nechuti k učení . Nyní vidím že toto asi souvisí s užíváním pervitinu .Chceme mu pomoci , ale nevíme kde a jak začít .jsme ze severních čech .Zjištění pro nás bylo velmi strašné .Prosím o radu . Děkuji .

Odpověděl: Bára Orlíková
Nejlepsi bude, kdyz svou situaci zkonzultujete s odborniky osobne. Bohuzel o vas ani o vasem synovi nemam dostatek informaci, abych vam mohla konkretneji poradit, a navic mam pocit, ze je to slozitejsi nez na strucnou odpoved prostrednictvim internetu. Doporucila bych vam se obratit na nejblizsi kontaktni centrum ve vasem okoli (co je kontaktni centrum a jake nabizi sluzby muzete najit na techto strankach pod rubrikou Pomoc a lecba / K-centra, streetwork), kde si muze syn domluvit konzultaci, pripadne tam muzete dorazit spolecne se synem - poradili by vam nejvhodnejsi postup, mohli by synovi doporucit nejake varianty lecby, ktere by pro nej byly adekvatni a ziskali byste podporu v teto nelehke situaci. Kontakty na tato zarizeni ve vasem regionu najdete napr. na www.drogy-info.cz (web Narodniho monitorovaciho strediska pro drogy adrogove zavislosti pod Radou vlady pro protidrogovou politiku) pod kolonkou Mapa prvni pomoci, kde si zadate vyhledavani v severoceskem kraji. Kontaktni centra jsou zcela jiste v Usti nad Labem, Decine, Litomericich, Moste, Kadani... Takze preji hodne stesti a kdybyste potrebovali vedet cokoli dalsiho, piste.