Je to pravda?
Skeett
Chci se zeptat jak je to se změnou osobnosti při braní boulí. Protože na mě to asi začíná působit fakt zajímavě, ztměnilo mi to kompletně celej pohled na svt a na lidi kolem mě. Všechno vnímám jinak ale nemyslím si že v horším slova smyslu ale právě v tom dobrým. Vnímám víc swe zájmem, víc chápu věci kolem sebe a taky lidi. A hlavně syi myslím že dovedu docela dobře poznat u lidí co jsou zač, prostěšjako kdyby se u mě projevil šestej smysl. Taky sem začal hodně přemýšlet, jak má to akorát jenom jednu stinou stránku věci a to to , že lidi kolem mě prostě nechápou a nedávají mě. Prostěš sem začal moc filozofovat a přemýšlet nahlas a mí vrstevníci (kteří jsou podle mě ještě děcka) tka to nesnesou. Sem jenom jeden z mnboha na kterýho to takhle působí nebo jeto častější reakce u člověka vyvolaná MDMA? Dík

Odpověděl: Jana Justinová
Dobrý den, myslím, že neexistují žádné statistiky o tom, kolik lidí má po extázi (jestli jsem teda správně pochopila Váš výraz "boule") pocit šestého smyslu, ale asi to není úplně výjimečné. Při užíání extáze se mění vnímání a po delší době může mít i trvalejší vliv na psychiku. Zatím to vypadá, že Vám to docela vyhovuje, ale byla bych možná trochu opatrnější, protože všechny změny nemusí být jen k dobrému a docela běžným následkem užívání extáze bývá i toxická psychóza, a ta za to opravdu nestojí.