crack
Lydie
jsem pořád hospitalizovaná. při vyšetřeních vyšlo najevo, že jsem grav. Jsem překvapena, nevim, kdo je otec. Asi to je suvenir z USA. co to, že jsem si vzala mohlo udělat dětátku? prosím odpovězte mi brzy. L

Odpověděl: Bára Orlíková
Myslim, ze byste sve dotazy asi mela spise smerovat personalu, ktery o vas nyni pecuje, nemohu vam odpovedet, protoze nejsem lekar ani neznam vas nynejsi zdravotni stav. Jedine, co vam mohu ted nabidnout, je kontakt na Denni stacionar SANANIM, coz je ambulantni lecebne zarizeni, kde mimo jine dr. Ilona Preslova pracuje s divkami, ktere uzivaji drogy a jsou v jinem stavu, pripadne matkami, ktere berou drogy a maji deti - pokud byste mela zajem o nejakou odbornou pomoc po ukonceni hospitalizace. Pokud by vas tehotenstvi primelo k uvaham o zmene vaseho zivotniho stylu nejakou razantnejsi cestou, tak pres denni stacionar by vam pomohli zprostredkovat lecbu v terapeuticke komunite SANANIM Karlov v jiznich Cechach, kde se venuji take temto klientkam, ktere mohou absolvovat tuto rezidencni lecbu spolecne se svymi detmi, pripadne nastoupit do lecby pred porodem a po porodu dokoncit lecbu i s ditetem. Dalsi varianty postupu muzete zvazit se svym lekarem, s ohledem na to, jak dlouho tehotenstvi trva a s ohledem na mozne komplikace vzhledem k vasemu predchozimu uzivani drog. To, jak se ted rozhodnete, je jen na vas. Kontakty na uvedena zarizeni najdete na www.sananim.cz. A budte na sebe ted obzvlast opatrna.