for Minarikdoctor
Ivo
Jsem z Benešova nad černou.bohužel v tom pokračuju,že sem psal minule že naposled,tak to sem strašně chtěl, ale asi nemám tu vůli nebo co. kam na ten detox se mám obráti? říkaj o detoxu strašný story, já nemám zkušenost, ale když by mi to pomohlo stim seknout,tak to chci vydržet. Já už fakt nemůžu,ale co s tou léčbou jak se k ní dostat? taky nevim. dík

Odpověděl: Jakub Minařík
Aha. Kousek od vás je léčebna Červený dvůr, je to asi 8 km od Č Krumlova. Zkuste se kontaktovat tam. Jeví se mi to jako nejpraktičtější. Konatkt: Psychiatrická léčebna Červený Dvůr Český Krumlov, 38208 Český Krumlov Kontaktní osoba: Prim. MUDr. Jiří Dvořáček Telefon: 380739131-3 Detox a léčba není nic tak strašného. Příjemné to úplně není, ale to žádný pobyt v nemocnici, alespoň většinou. Člověk je tam přece jen z jiného důvodu. Nedejte prostě na to, co se povídá. Lidi vykládají hrozivý historky, člověk by měl pocit, že v léčebně snad pacienty mučí. A ty historky většinou vyprávějí ti, kteří se léčili neúspěšně. Ti úspěšní si většinou nestěžují. :-) Proč asi.