pro J.Justinovou
SALY
Co delat kdyz mam chute? S tim se myslim nic nenadela, ty proste budou a mozna to po nejaky (bojim se,ze az moc dlouhy) dobe prejde,nebo se to spis jen zmirni.A me ani tolik nejde o ty chute,ty se daji prekonat,ale horsi sou ty stavy co chute doprovazeji. Nevim proc to je,mozna proto ze mi je dost spatne psychicky a zacne to i fyzicky?Netusim,ale neni to zrovna prijemny a prave to jsem chtela resit tim subutexem,nebo nejakou takovou substitucni latkou..

Odpověděl: Jana Justinová
Dobrý den, je mi jasné, že to není nic moc - chutě, fyzické bolesti atd., ale Subutex by Vám opravdu moc nepomohl. Až byste odvykala od něj, bylo by Vám ještě mnohem hůř. Na Subutexu jsou hodně silné abstinenční příznaky, kolikrát horší než na heroinu. Pokud ale máte nějaké fyzické potíže při abstinenci na pervitinu, určitě by se to dalo spravit běžně dostupnými léky nebo ještě líp trochu přírodněji- například na nespavost zabírají různé bylinky. Nepíšete co přesně Vám je, ale určitě Vám rádi poradí v lékárně. Horší to asi bude s tou psychickou nepohodou a chutěmim. Myslím, že o tomhle by bylo dobré s někým mluvit a pracovat na tom, jak se chutím bránit. To bude myslím mnohem účinnnější než léky. Já vím, že jste to už zkoušela, ale to fakt není záležitost pár týdnů. Ale jestli nechcete, je to samozřejmě Vaše rozhodnutí. Pak zbývá ještě mluvit o tom s někým blízkým a nebo se asi smířit s tím, že chutě budou ještě dlouho trvat. Je to jenom na Vás...