zila jsem v domneni ze policie muze odposlouchavat hovory a cist zpravy pouze dostane-li povoleni od soudu na urcite podezrele osoby ale pry se to tak jenom tvrdi,protoze kdyby se vedelo ze maji pristup ke vsemu co reknete ci napisete,nikdo by nic nerikal a nepsal(ohledne ilegalnich zalezitosti) a bylo pak slozitejsi dostat se k lidem obchodujicimi s drogami.ja vim ze asi tezko by stihali precist vsechny smsky co se denne poslou ale slysela jsem ze to jde delat pomoci zadani nekterych klicovych slov- a pak si teda prectou pouze ty zpravy kde se takove slovo(napriklad pernik) objevi..

Odpověděl: Bára Orlíková
Myslim, ze si nemusite delat tyto starosti. Takove pocinani policie by bylo nezakonne a informace zjistene timto zpusobem by se stejne nedaly pouzit jako dukaz. Navic by neco podobneho nedovolili operatori mobilnich siti, pres ktere by toto muselo probihat, protoze by timto porusili smlouvy se svymi klienty, telekomunikacni predpisy, predpisy o ochrane soukromi i osobnich udajo atd.. S nicim podobnym, navic takto plosne, by tedy zcela jiste nemohli souhlasit. Jedine doporuceni, ktere pro vas mohu mit (pokud se pres vsechny informace, ktere vam poskytuji, nadale odposlechu telefonu obavate, je bud si o drogach nepsat a nemluvit o nich ve svych telefonickych hovorech, pokud je berete, anebo je nebrat. Myslim totiz, ze vase uvahy by mohly byt dusledkem uzivani stimulacnich drog. Kdybyste mela nejake dalsi dotazy, tak piste.