crack ,pro B. O.
Lydie
přehnala jsem to, odvezli mě na ip,skoro infarkt nebo co,to bylo včera, jak je to možný, že to přeženu? musim to zastavit. nejsem tak dobrá jak jsem si myslela.

Odpověděl: Bára Orlíková
Tak aspon ze nezkolabovala nekde, kde by vam nikdo nepomohl a dostala jste se do lekarske pece. Zrejme jste se predavkovala, jak se vam to stalo, to asi neposoudim - zda to souvisi s tim, ze jste si vzala vic nez obvykle nebo jestli byla cistota drogy vyssi nez jste zvykla, pripadne v droze byla nejaka primes, ktera tohle zpusobila nebo zda jste uzila povicero drog v nejake kombinaci. Tak to obcas je, ze se clovek snazi sam s tom neco udelat a moc to nevychazi. Pak prijde neco jako vas odjezd do zahranici a zda se, ze je to vsechno v poradku. Jenze po navratu do normalniho behu zivota se to zas vraci. Myslim, ze by bylo opravdu na miste vyhledat nejakou odbornou pomoc driv nez bude pozde. Pokud o to budete mit zajem, poslu vam nejake kontakty na kolegy, kam byste se mohla obratit, pripadne muzete zavolat na krizovou linku prazskeho Kontaktniho centra 283 872 186, kde vam urcite nekoho z odborniku nebo nejake odborne zarizeni doporucili. A budte na sebe opatrna.