bakalarska prace
katka s.
Dobry den, jiz jsem vam jednou psala, ohledne bakalarske prace na tema sport jako prevence drogovych zavislosti, dostala jsem email s radou od vas, ale bohuzel se mi nekam zatoulal a tak se na vas obracim znovu. Otazka zni zda mohu cerpat z vasich stranek a kdo je autorem a pokud mate nejakou radu, kde cerpat dale, treba i zahranicni servery, diky moc, Katka

Odpověděl:
Dobrý den, okopíruji Vám již odpověď, kterou jste již jednou dostala od MUDr. Kubů a zatoulala se :) Takže: "Doporučuji hledat pod heslem primární prevence, kam volnočasové aktivity včetně sportovních spadají, zkuste začít na www.odrogach.cz, www.prevcentrum.cz či na http://www.mujweb.cz/veda/nespor/addictcz.html. Obecně je každá aktivita, která vyplní volný čas pubescenta či dospívajícího zdraví prospěšnou činností společensky velmi prospěšná. V konkrétních případech jednotlivých "fotbalů, hokejů atp proti drogám" je otázkou nakolik skutečně přispějí k zabránění či oddálení konkatku dospívajícího s drogami včetně legálních a nakolik se pro pořadatele těchto akcí jedná pouze o další zdroj financování jejich činnosti z protidrogového rozpočtu." Pokud chcete čerpat z internetových stánek, musíte ve své práci uvést zdroj. Mějte se a hodně štěstí při psaní práce