existuje nejaka pomoc?
SALY
Dobry den,uz dost let beru pervitin nitrozilne,jeden cas jsem brala i heroin,ale jen par mesicu a bez vetsich problemu a pak jsem opet presla na pervitin.Rada bych se vsema drogama jednou pro vzdy zkoncila,ale nemuzu na zadne leceni,ted jsem dostala novou praci a potrebuju penize abych si udrzela byt a vubec mela z ceho zit. A mozna bych to i zvladla,uz neberu denne,dari se mi i delsi pauzy,jenze nezvladam chute.Snazim se na to nemyslet,ale je to silnejsi a jak to prijde,je mi na zvraceni,nekdy se i pozvracim a trva to nekolik hodin,nekdy i cely den a nemuzu nic,jen lezim v posteli a cekam nez to prejde.Zkousela sem to resit spis nejakou aktivitou,ale je mi tak zle,ze to nejde.Nevim co mam delat,je to tak hrozny,ze si nakonec piko zas dam,aby to na par dni preslo.Da se s tim neco delat? Poradte prosim...

Odpověděl: Jana Justinová
Dobrý den, vypadá to, že jste už zkusila spoustu věcí, které se obvykle radí, když chce člověk s drogami přestat a přitom nemůže na léčení - zabavit se jinou aktivitou, myslet na něco jiného atd. Přestat sama bývá ale opravdu těžké a zdaleka ne každému se to podaří. Napadá mě, jestli by nebyla alternativa - když nemůžete z docela pochopitelných důvodů teď na pobytovou léčbu - docházet někam na léčbu ambulantní? Ta se dá jednoduše stíhat při zaměstnání, ve většině zařízení je možné domluvit si individuálně hodiny a budete mít možnost probrat, co Vám dělá při pokusech o abstinenci problémy, jak se vyhnout relapsům atd. Pokud byste měla zájem o nějaké kontakty, ráda Vám je pošlu, nebo můžete zavolat k nám do K-centra na tel. 283 872 186 a něco vymyslíme. Určitě to nevzdávejte :)