koks
Lydie
tak jsem to zvorala. dala jsem si čáru. co ted? jsem kráva. pardon, ale prostě líp to nazvat nšejde, to se asi rozjedu. aspon dneska udělám kus práce, ale bojim se co dál. propsim báru o odpoveěd. cítim se ale skvěle. L

Odpověděl: Bára Orlíková
No, co na to rict. Z vaseho posledniho dopisu vyznivaly vase postoje trochu jinak. Nevim, co k tomu vedlo - jak situace, jake vase rozpolozeni, jaka spolecnost lidi. Pokud byste byla ochotna udelat neco proto, aby se vam to podarilo zastavit, tak to neni zadna tragedie - jde o to si uvedomit, co vas k relapsu privedlo a udelat neco pro to, abyste se do podobnych situaci nedostavala. Malokomu se podari abstinovat od drog bez toho, aby nemel zkusenost s nejakym uklouznutim, na zaklade ktereho si teprve uvedomi, kde dela chyby, ze se zbytecne vystavuje rizikum a nedava si na sebe uplne pozor. A pak se s tim da neco delat. U vas je to ovsem tak, ze si musite poradne rozmyslet, co vlastne chcete - zda brat drogy nebo ne. V prvem pripade ovsem s vedomim vsech dusledku, ktere to s sebou nese. V druhem pripade s vedomim toho, ze aby se vam to podarilo, je nezbytne zmenit svuj zivotni styl a byt na sebe opatrnejsi. Takze nejprv popremyslejte, jinak se asi moc daleko nedostaneme. Navrch takhle pres internet se toho moc vyresit neda. Uz jsem vam jiste nabizela i kontakt na nekoho z odborniku, s nimz byste se mohla setkat osobne, tak to zvazte. Kdybyste potrebovala k tomu neco vedet, tak zas piste.