Dotaznik
Filip
Preji dobry den. Jelikoz jsem vyucujici OV v 8.tridach na ZS v Karlovych Varech, rad bych polozil dotaz na tema drogovych informaci v sektoru zactva. Je k dispozici nejaka modelova verze dotazniku, dle ktere je mozne zjistit informovanost, uzivani a vubec prehled o drogach u zaku? Dekuji s pozdravem Filip L.

Odpověděl: Bára Orlíková
Muzu vam doporucit server, ktery se venuje protidrogove prevenci a provozuje ho taktez o.s. SANANIM, www.odrogach.cz, kde pod kolonkou Výukový program najdete to, co pravdepodobne hledate. Navic tam najdete i nejruznejsi informace, ktere by pro vas mohli byt vyuzitelne ve vasi praci. Pripadne se muzete obratit na nekterou z organizaci, ktera se ve vasem kraji zabyva protidrogovou prevenci a konzultovat s nekym z pracovniku primo. Kontakty na zarizeni, ktera se venuji drogove problematice ve vasi oblasti najdete budto na techto strankach pod rubrikou Kontakty nebo na serveru Narodniho monitorovaciho strediska pro drogy a drogove zavislosti na www.drogy-info.cz pod kolonkou Mapa prvni pomoci.