Anketa
Dobrý den. Chtěl bych prostřednictvím této služby odepsat na Vaši Anketu. S alkoholem jsem dříve kombinoval pouze marihuanu, jiné drogy nikoliv!!! Nyní již drogy (ani alkohol)neberu, jen zřídka LSD, psilocybin či vyjímečně marihuanu. S pozdravem FFKK. P.S. Tento dopis, zde nemusíte ani ukazovat, jen jsem chtěl odepsat na anketu a nejednoznačnost mé odpovědi mě vedla k tomuto způsobu odpovědi.

Odpověděl: Bára Orlíková
Ok. Dekujeme za svedomitost pri vyplnovani anketky. Jen si dovolim takovou poznamku - mozna bych to formulovala tak, ze "uzivate drogy zridka", ale ve vasem pripade bych si netroufla napsat, ze drogy neberete - bud je neberete vubec nebo je nutno priznat, ze si obcas neco date (a navic nevim, jaka frekvence je zridka :-) to muze znamenat leccos). Ony totiz hlavne ty halucinogeny, ktere si vyjimecne date, LSD a lysohlavky, nejsou zrovna nejbezpecnejsi latky. Takze hlavne opatrne, at se vam neprihodi nejaky prusvih. Kdyz byste mel nejaky konkretni dotaz, klidne piste.