Jdu do toho.
annonym
Jdu do toho s plným nasazením,brala jsem subotex nitrožilně a včera jsem toho nechala.Nevím jestli to tedy vzládnu ,ale pokusim se o to.Nechci už dotoho nikdy spadnout,je to nejhorší věc ten SUBOTEX.Byla jsem na tom dva měsíce a skusim to sama bez lékařský pomoci protože jinak nemužu.A ptáte se proč nemužu.Mám nedodělanou školu chybí mi poslední ročník a tet mam opravdu tu nejposlednější šanci si to dodělat.Jedna strašně hodná ženská mi pomohla se do tý školy dostat a to už dělám potřetí třeták.Chtěla jsem dálkově soukromě ,ale to by bylo až zase příští rok,je mi už 21 let a chci se sebou už taky něco dělat a pak bych chtěla jít dál studovat zatím si myslím že nejsem ještě tak stará na studování.Nééééé nechci už jenom fetovat už mně to nebaví.Chci se zeptat kdybych to sama nezvládla napište mi kontakt někam kam bych mohla jenom docházet,jsem z Prahy.Ddíky vám moc :-)

Odpověděl: Jakub Minařík
To je skvělý. Tak zkuste kontaktovat denní stacionář SANANIM, Janovského 26, Praha 7, telefon 220 803 130. Pomůžou vám tam. Kdyby byly nějaké problémy, tak vás pošlou asi za mnou, takže se možná uvidíme. P.s. Jinak s absťákem - nemělo by to být žádné drama, subutex se vylučuje pomalu. Spíš vám bude pár dní divně, než vysloveně špatně. Měla byste pokud možno něco dělat, ale pokud mohu doporučit, raději se zdržujte doma, protože venku je spousta lákadel. Hodně pijte, pořiďte si nějaké vitaminy (raději ne šumivé, po těch se zvracívá) a zkuste pravidelný režim. Kdyby se to nějak dramatizovalo, tak se ozvěte. V první fázi bude asi nejtěžší do školy vůbec chodit, až si to sedne, tak uvidíte co dál. Asi nebude snadné se učit, ale na to taky existují nějaké vitaminy. Zkuste vitamin B1 a magne B6. celkem to pomáhá. Držím palce. :-)