keny
Od prázdnin si píchám opium.Vždycky třeba týden beru a potom pár dní přestanu,myslím, že závislá nejsem,ale teď bych toho měla kvůli škole nechat a moc se mi nechce.Navíc mám z léta ještě nasbíraný slušný zásoby.Chtěla jsem se zeptat, jestli opium nějak ovlivňuje schopnost učení a jestli si můžu udělat návyk, i když to neberu pořád v kuse a jak dlouho usušené opium vydrží?

Odpověděl: Jakub Minařík
1. Závislost si opatřit můžete. Je to co by dup a navíc se rozvíjí plíživě. Takže je to dobrý, dobrý a najednou je průšvih. 2. Učení věru moc nepomůže. Navíc vás škola postupně přestane zajímat. 3. Opium vydrží poměrně dlouho určitě do příští sezony. Ale zásoby zřídka jsou doststečné, protože spotřeba roste. P.s. Injekčně aplikované opium je - dáma promine - pěknej sajrajt. Dělá moc hezký abscesy a podobné radosti. Je o tom článek na našm webu. Počtěte si, ať víte do čeho jdete.