Alkohol a maminka - Tomáš Harant
Minxi
Dobrý den pane Harante, moc Vám děkuji za Vaši odpověď. Mám spoustu dobrých přátel, kteři mojí mamču znají a se kterými mohu o problému hovořit, ale odborná rada je mi v tuto chvíli cenější. O víkendu jsme to trochu řešili, ale spíš to, že se do toho vpletla maminka mýho přítele. Mamky se kamarádí. Řešila to s přítelem. Ona je taková ráda stále něco a někoho řeší. Ne ve zlém, ale stejně... Trochu mě vylekala, že prý je mamka do žluta a že má určitě nemocná játra. Když jsem jí pak pár dní na to viděla, nezdálo se mi to. Mamka byla před dvěma lety na kompletním vyšetření a vše měla v pořádku. Myslíte, že by mohla mít nemocná játra bez jiných problémů? Moje se to dovtípila a moc ji to mrzelo a byla z toho moc špatná. Jde o to, že já jí asi podvědomě omlouvám a říkám si, že když to všechno zvládá jestli mám právo jí zasahovat do života a brát ji jednu z mála radostí. Uvědomuju si, že to zní docela hrozně:-) Napadlo mě, že by mi možná pomohlo promluvit si o tom s nějakým psychologem nebo psychiatrem. Nemáte prosím kontakt na někoho v Pardubicích? Předem moc děkuji za odpověď a přeju báječný den..

Odpověděl: Tomáš Harant
Dobrý den, koukám, že je celá situace pěkně zamotaná. Víc hlav sice víc ví, ale když se budete o matce bavit za jejími zády a ona se pak dozví jenom útržky, věci to moc neprospěje... 2 roky jsou poměrně dlouhá doba a je možné, že se nějaké problémy objevily... Každopádně Váš nápad celou věc s někým důkladně probrat (přeci jenom to přesahuje možnosti naší poradny) se mi líbí a nezbývá než souhlasit. Zkuste kouknout do kontaktů v naší poradně příp. na www.drogy-info.cz (koukejte po AT poradně) a snad najdete co potřebujete. Hezký den