pomoc
Lucka
Dobrý den, mám takový problém a už si sním nevím rady. Je mi 16 let a mám bratra,kterému je 18 let.Já sama jsem brala drogy,odešla jsem z domova,ale pak jsem šla na léčení a už jsem několik měsíců čistá.Bratr dřív bral semnou,ale pak sám od sebe přestal.Jenže nedávno zase začal,odvezla jsem ho do bohnic,ale odtamtud odešel,pak jsem ho vzala domu že pujde do školy,šel tam jeden den a pak už ne,tak jsem ho vyhodila.Je na ulici.Chtěla bych mu nějak pomoct,ale vím z vlastní zkušenosti,že dokud to dno člověk nepozná,na nikoho nedá.Mohly by jste mi nějak poradit,jak mu pomoct????Děkuji

Odpověděl: Tomáš Harant
Dobrý den, je celkem jasné že chcete bratrovi pomoci. Obzvláště když máte osobní zkušenost s tím, jaké drogy a závislost jsou... To, jak jste se zachovala bylo rozhodně správné. Nějaké spasitelské tendence nejsou ve Vašem případě namístě. Vždyť po pár měsících musíte myslet i na sebe... Pokud chcete, nabídněte bratrovi pomoc až se rozhodne se sebou něco dělat. Pak mu můžete být hodně nápomocná. V druhém případě to nechte na něm... I když to nění nijak lehké, když víte kam to může vést. Ve Vaší situaci ale buďte sobec. Hezký den